Wednesday, September 2, 2015

17 GAMBAR - LOKI, SI KUCING SERAM YANG MEMPUYAI GIGI MIRIP DRAKULA


Umumnya kucing peliharaan memiliki wajah yang manis dan berkelakuan baik, kerana kucing-kucing itu dirawat dengan penuh kasih sayang.

Namun kucing peliharaan milik seorang wanita bernama Kaet, sangat berbeza dari kucing biasanya, ia memiliki seekor kucing dengan wajah menyeramkan seperti drakula.

Kucing ini bernama Loki, ia merupakan kucing siam campuran yang diadopsi oleh Kaet dari tempat perlindungan kucing.

Klik gambar untuk size besar




Kaet mengakui yang dia tidak mengetahui seperti apa kucing yang akan diadopsinya. Ia hanya diberitahu bahawa kucing itu merupakan siam campuran, namun pekerja tempat perlindungan tidak memberitahu ciri khas kucing itu sebelum menyerahkannya kepada Kaet.

Loki memiliki wajah yang menyeramkan, terlihat sangat tidak ramah, ia juga memiliki tatapan mata yang tajam. Dan yang membuatnya bertambah seram, Loki memiliki sepasang gigi depan yang panjang, mirip dengan gigi taring drakula.



Walaupun penampilannya terlihat menyeramkan, Loki terkadang seperti kucing-kucing lucu lainnya. Ia suka bersembunyi di bawah tuala mandi dan berbaring telentang sambil menggosok-gosokkan belakangnya. Namun ketika ia menatap kamera, wajah drakulanya akan kembali kelihatan, seolah itu ia sengaja.

Gambar loki yang dimuat naik oleh Kaet di akaun Instagramnya telah menarik lebih dari 23.000 pengikut di Instagram. Kucing dengan wajah menyeramkan tersebut kini berubah menjadi bintang di dunia maya.